Retourbeleid

 

Wij streven ernaar om onze klanten tevreden te houden en kwaliteit te garanderen op onze producten. Mocht het zo zijn dat er iets niet naar wens is, dan horen wij het graag en zullen we ons uiterste best doen om het op te lossen.

Mocht het zo zijn dat een van onze producten aantoonbaar defect is, dan zouden we je graag willen vragen om hiervan een foto, ordernummer en een korte uitleg te mailen naar: support@moments.ibl82.nl. Wij zullen uw mail beoordelen en, in samenspraak met u, streven naar een passende oplossing. Wij streven ernaar om binnen 48uur te reageren op werkdagen.

Vanuit rechtswege heeft u altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na de dag van bestelling, uw bestelling zonder reden te annuleren en retouren. Graag vragen wij u binnen deze 14 dagen een email te sturen naar support@moments.ibl82.nl, waarna we u instructies zullen geven om het product te retourneren. Graag attenderen wij u erop, dat vanuit rechtswege, deze 14 dagen niet gelden voor customized products. Om deze reden kunt u onze ‘customized’ of gepersonaliseerde producten, welke bijvoorbeeld zijn samengesteld in de ontwerp tool op de website, helaas niet retouren en zijn deze producten na bestelling finaal.